Preskoči na glavni sadržaj

Istaknuti post

O heklanju

Heklanje je postupak pravljenje tkanine od konca za heklanje ili vunice. Postupak heklanja se sastoji od provlačenja konca heklicom kroz prethodnu petlju. U naše krajeve je stiglo u 19. vijeku i još uvijek je aktuelno . Kad se spomene riječ heklanje obično odmah pomislimo na heklane stolnjake,koji su svuda rado viđeni. Međutim heklanje je jednako zastupljeno u ukrasima za kuću kao i u odjevnim predmetima. To je idealan hobi za žene ne samo što od njega imaju materijalnu korist nego i duševno zadovoljstvo i sreću pa je poznato i kao antistres terapija. Kad sjednem i uzmem heklanje u ruke zaboravim na sve probleme i uživam u svom radu pa to i vama savjetujem. Vrlo je jednostavno i prilično jeftino i popunjava slobodno vrijeme. Potreban vam je konac ili vunica i igla koja odgovara debljini konca. Heklani komadići se počinju iz lančića koji se kasnije spajaju u kružni dio za kružiće ili opruženi dio kada se radi u redovima. Postoji mnogo šema za heklanje na internetu ili u novinama za žen…
Custom Search

Šema br. 177


Veliki motiv od ananasa


Veoma jednostavna mustra. Sastoji se od osnovnih znakova šeme 
tako da je nije teško pratiti. Ovaj motiv možete uraditi za jedno poslijepodne.
Veoma lijepo izgleda tako da će biti lijep ukras za svako mjesto.
Ako želite pogledati i moju ovakvu salvetu onda kliknite ovdje.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Šema br. 194

Ukrasna zvijezda

Ukrasni mali motiv koji možete uraditi za petnaestak minuta. Šema se sastoji od  osnovnih znakova tako da je mogu raditi i oni što su taman naučili da heklaju. Ako kitite jelku možete kao ukrase postaviti i ovakve pahulje.

Tri mala cvjetića

Kad nemam puno slobodnog vremena onda heklam neke male motive ili cvjetiće.


Po ovom videu sa mog kanala pravila sam druge varijante isto cvijeta.Uskoro že biti objavljen drugi način izrade ovog istog cvijeta. Neke vrste sam već heklala pa evo slika sa probnih cvjetića.




 Ovo je druga vrsta cvijeta koja mi se takođe svidjela.









Ja se iskreno nadam da su vam se dopali moji mali cvjetići. Ako budete pratili moj kanal uskoro će biti objavljeni još mnogi cvjetići, mustre, motivi i sve što ima veze sa heklanjem. Ako imate neke savjete slobodno mi napišite u komentaru ili mi se javite. zekira.djonko@gmail.com

kira scheme crochet

Šema br. 224

Kvadratna salveta sa cvjetovima


Šema kvadratne salvete sa cvjetovima i uskom ćipkom po rubu. Šema je jednostavna i sastavlena je od popunjenih i praznih kvadratića. Zbog ovog djela između dva središnja kvadrata šemu treba započeti sa dna tako da se ovaj dio uklopi. Nadam se da ćete uživati u heklanju ove lijepe salvete.